torstai 10. tammikuuta 2013

Oon sisäsesti kaunis mä söin just ruokaa

Joku halusi tietää minkälaista ruokaa täällä syödään, nii tässä ois jotain mitä on tullut kännykkään/kameraan tallennettua! Harvemmin muistan normaalina arkena ottaa kuvaa ihan normaalista ruoista, mutta kyllä täällä syödään ihan normaalisti kanaa ja riisia, lihapullia, nuudeleita, makaronia ja sen semmoisia :) Mä rakastan amerikkalaista ruokaa ja ei oo monia ruokia mitä en täällä söis, Suomessa kun nirsoilen koko ajan! Tähän mun ja veikan ruokalaulu... : 


1 ja 2. Pääsin ekaa kertaa kunnolla syömään sushia ja pääsi heti mun lemppariruokien listalle :) 3 ja 4. Kiinalainen foodi on täällä aika suosittua ja löytyy muitakin aasialaisia ruokapaikkoja joka paikasta!

Oi kyllä, roskaruoka(8 1. Mun lemppari on Papa John's pizza ja breadstickit. 2. Rinnekahvilasta. Ketsupin vieressä frysauce, joka on sekotus ketsupista ja majoneesista, frysauce on joku Utah juttu joten kaikki rakastaa sitä :) 3. Cafe Rion burritot, mm(8 4. Ei oikee näy hyvin mut mul on joku pakkomielle painaa alas noi jutut tossa kannessa ja näistä se on kauhian hauskaa :D

1 ja 4. Jätski ja frozen yogurt kuppilat on kauhian söpöjä ja niissä on kauhian paljon valinnan varaa! 2. Mun hot coca Christmas danceä ennen 3. McCaden kahvi, vihaan kahvia mut toi näytti coolilt!
1. Tein taas yks päivä makaroonilaatikkoa :) 2. Lisan tekemä teriyaki lihapullat, niiin hyviä! Tää kuva kertoo, että kyllä täällä ihan normaalejakin ruokia syödään! 3 ja 4. Tässä on teille niin amerikkalainen ruoka kuin löytyy! Mac'n'cheese(8 Ajatus tosta oli ällöttävä, mut ihan hyvää se onkin :) 

1 ja 2. Pumpkin chocolate chip bread ja pumpkin chocolate chip cookie, tuokaa jompi kumpi näistä mun etee ja teen mitä vaan käskette. 3. Bagels päällystettynä cream cheesellä ja nutellalla :3 4. En oo ihan varma mitä toi oli, hyvää kuitenkin! 


1. Nuoret syö täällä yllättävän paljon hedelmiä! Koulussa lounaan kanssa on aina otettava joku hedelmä, joten mäkin oon jopa alkanut syömään hedelmiä. Tässä vesimeloonia namnam. 2. Quesedilla. Tortilla minkä välissä juustoa dipattuna sour creamillä! 
1. Cheesefries 2. Cheeseburger 3. Vattuja! Nää on McCaden ku sil on joku pakkomielle noihin orgaanisiin tuotteihin. 4. Cheesesandwich

4 kommenttia:

  1. Herranen aika miten herkullisen näköistä! Ihana blogi Sofi ♥ !

    VastaaPoista
  2. Hei ihana blogi sulla! Törmäsin eilen ja luin yhtäkkiä sun koko tähänastisen vaihtariajan läpi :D Oho.. Tuli vaan niin hyvät muistot mieleen omasta vaihtarivuodesta et pitää jäädä seurailemaan mitä sinne rapakon toiselle puolelle kuuluu! Nauti kaikesta (kamalastakin, niistä saa hyviä tarinoita!), kokeile kaikkea uutta ja muista että aika on rajallinen joten ota kaikki irti ja kuvaa kaikkea!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitos paljon! Haha oot ihan oikeessa, varsinkin tossa kuvien ottamisessa mun pitäis parantaa ku aina unohan ottaa kameran messiin!

      Poista