torstai 31. tammikuuta 2013

Alright then

Heissan! Tänään mun viimisellä tunnilla menin viemään yhdelle opettajalle lapun ja se käski mun sitten mennä sen kanssa sinne luokan eteen seisomaan. Se kysy mun nimeä ja huomas sukunimestä etten oo kyllä täältä kotosin. Kerroin sitte että oon Suomesta ja sit sen silmät vaa alko loistaa 'TERVE! Mitä kuuluu?' Tuli niin puun takaa etten ees vastannu suomeks vaa jäin hokemaan what wow how what sanoja :Dd Se sitten kertoi olleensa Suomessa pari vuotta missionillaan. Se kysyi myös että missä kaupungissa asun ja kun kerroin että Haminassa, niin hän sitten tiesi senkin ja mun reaktio oli että WHY?!? ja luokka rupes nauramaa. Sen mielestä kaunis paikka, en tiiä miten on sinne eksynyt.. Juteltiin jotain suomeksi ja englanniksi hetki, sitten se sanoi että ne aina pyytää meiät aide officet sinne luokan eteen koska ne haluaa kiittää meitä meiän työstä :D (Aide office siis auttaa attendance officessa ja vie just lappuja opettajille yms.) Niin sitten koko luokka rupes taputtamaan mulle ja taputti niin kauan ennenku olin kävellyt luokasta ulos :Dd Haha it just made my day!

Bingham Minerette menee huomenna State kisoihin nii täs on tämmöin tsemppaus video niille:D

2 kommenttia: