sunnuntai 11. marraskuuta 2012

Omnom

Hyvää isänpäivää maailman parhaalle isille! love you 


Äippä (kiitos paaaljon!!!) lähetti mulle makoisan paketin alkuviikosta! Ihmeen hyvälle voi pelkkä hapankorppukin maistua :-D Ollaa hostiskän kanssa syöty kohta jo koko hapankorppu paketti.. 
Mulla alkaa kai vähän suomalainen melankolisuus painaa päälle ku tänne iski talvi ja nyt alkaa pimenee jo paljo aikasemmin kun vaihettiin kellotkin.. Alkuviikosta olin niin turhautunu tähän ainaiseen hymyilemiseen ja yliystävällisyyteen, että mulle riitti ja kaverit oli vähä peloissaa mikä mua vaivaa haha. Torstaina olin kipeänäkin, mutta se meni ohi onneks nopeasti. Meillä vaihtui myös quarter ja sain kaikista aineista A paitsi US Historysta tuli A-, joten ihan ylpeä olen! Palailen seuraavaksi puhelimen kuvien kanssa, adioos :-)




Jollekkin yritin selittää ylpeenä kuinka xylitol on keksitty Suomessa, mut ei näillä ollu mitään hajua mikä se semmonen on.. 



Pikku sisko laitto sydäntä musertavan kortin paketin mukana (olet ihana, pus)  

2 kommenttia:

  1. haha ihana sisko! juu mäki oon koittanu selittää et toi on oikeesti hyvää hampaille ku siin on xylitolii ja kaikki on iha sillee ?!?! onks tää salmiakkiki hyvää hampaille. ei ne vaa usko xp vitsi on kyl ikävä fazerin sinistä....

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. niin on:3 haha joo mäki olin sillee et but it's good for your teeth!!! mut eipä paljo kiinnostanu.. mm m amerikan suklaa on kummallista

      Poista