tiistai 13. marraskuuta 2012

Let's make the most of the night like we're gonna die young

Oon kauheen huono kantamaan kameraa ikinä mukana missään ja harvemmin muistan puhelimellakaan ottaa kuvia, mutta tässä nyt ois jotain! 

Teitä on 78 lukijaa niin voisitte ehdotella et mitä haluatte mun teille kertovan! Haluatteko lisää kuvia ja haluatteko nähdä kuvia kavereista, Utahista, perheestä, vaatteista vai mistä? Vaiko lisää tekstiä ja haluutteko kuulla lisää siitä mitä mä teen täällä vai mun fiiliksistä? Haluatteko kysymys- tai videopostauksen? Mun ois helpompi kirjotella jos tietäisin mistä kirjottaa :-D Kiitos jo etukäteen :-) 


Mentiin liikkaryhmän kanssa keilaamaan (meikä voitti) ja oli muuten eka kerta keltasessa koulubussissa wuhuhuu!!

Halloweenin kuvistyö ja sit joku keskeneränen kello :-D 

Bingham Ball dancen day activitynä käytiin eläintarhassa :-) Oisin voinut tuijotella noita kirahveja vaikka kuinka kauan ku ne on niiin nättejä eläimiä!

1. Ostettiin Annin kanssa I'm not a tourist I live here -paidat :-D 2. Mie ja Anni P.F. Chang -ravintolassa syömässä ennen tansseja 3. Mie ja Joelle perjantaina menossa yhdelle klubille tanssimaan! (On muuten tanssityyli vähän erilaista täällä mormonien keskellä.. Tuli pahoi katseit ups) 

1. Viime viikolla tehtiin korvapuusteja Lisan kanssa :-) 2. Lisättiin Lisan kanssa mun seinään kukkasia! 3. Mun Halloween karkit 4. ''Some walks you have to take alone''

1. Elämäni rakkaus 2. Tykkään suklaasta.. 3. Joku wc peiliteini pic

1. Salilta löysin tommosen hah 2. Kylmä talvi is heeere, eikä mulla ole edes kunnon takkia vielä!? 


8 kommenttia:

  1. Onpas siela paljon lunta hertttine :D ihania kuvia!

    VastaaPoista
  2. Joo videopostaus ois kiva :-) ja sit lisää sun kuulumisia, mitä puuhaat siellä ja kuvia sieltä paikasta ois kiva saada enempi!

    VastaaPoista
  3. Joo videopostaus ois tosi kiva! Myös joku talon esittely tai esittely jenkkikavereista tms ois kiva lukee! / nähä videolla!

    VastaaPoista
  4. Teijän talon esittely, sit sun koulusta tai kavereista :) myös sitä kaupunkia ois kiva nähdä missä asut!

    VastaaPoista
  5. videopostaus ! (-: jaa sitte postausta siitä mitä ruokaa siel syyä ! xd

    VastaaPoista
  6. uus banneri ois kiva :-)
    ja videopostaus kans! ja jotain asukuviaaaa!
    millon oot muuten tulos takas suomee?
    ja ainii, oot ihan super kaunis :-)♥

    VastaaPoista