lauantai 13. lokakuuta 2012

I choose to be happy

Mitää kummosta kerrotavaa ei taaskaan ole, vain yliannostus mun nassukan kuvia.. Olin muutaman tunnin liikaa yksin ja tylsyys iski! Värjättiin Lisan kanssa tänään hiukset ja vähä leikeltiikin mun hiuksia, nyt on paaljo parempi :-) Saatiin tällä viikolla laitettua mun seinälle toi teksti! You've got to dance like nobody's watching, love like you'll never be hurt, sing like there's nobody listening, live like it's heaven on earth. Aivan ihana quote muistuttamassa mua joka ikinen päivä :-) Eilen kävin syömässä Annin, Joellen ja sen hostisän kanssa ravintolassa ja sen jälkee katoin Rebekan ja Lisan kans elokuvan We bought a zoo, mikä oli tosi hyvä! Eilen myös pyysin McCadea Bingham Ball danceen, mut hää ei oo vielä vastannut, tai no tekstas jotain, mut niinku jo kerroin täällä kuuluu vastata jotenki hauskasti takasinkin :-D Tänää oli tarkotus mennä haunted houseen Joellenkaa mut se sit peruuntukii nii oon ollut melkeestään koko päivän vaan kotona ja laiskotellut. 












2 kommenttia: