tiistai 2. heinäkuuta 2013

DC

Heipsansaa! Olin tosiaan muutaman päivän Washington DC:ssä vaihtarivuoden lopussa Exploriuksen Year End Campilla. Olin samassa huoneessa suomalaisten Fannyn ja Venlan kanssa ja mulla oli super hauskaa heidän kanssaan. Koko leirin kaikilla vaihtareilla oli semmonen fiilis, että olis pienellä lomalla ja kohta mennään takasin sinne missä lie vietettiinkään vuotemme. Ei kukaan osannut ymmärtää että tää vuosi olisi nyt ohi. Toisaalta se oli vaan hyvä, koska muuten olisi ollut aika itkuisaa. Vaihtareiden kanssa on tosin aina ihanaa, koska ne on ainoita ihmisiä ketkä ymmärtää mua oikeesti :D Ne tietää mitä oon käynyt läpi, ja jutellessa kokemuksistamme siellä oli aina joku joka huusi että 'HEY THE SAME THING HAPPENED TO ME!!' tai vastaavaa. Viimisenä iltana keskusteltiin vuodestamme, koska kotimaassamme ketään ei kuulemma kiinnosta kuunnella 5 minuuttia kauempaa eikä kukaan ymmärrä. Enpä ymmärtänyt silloin, että ne olikin ihan tosissaan, joten todellisuus iski pahemmin kuin osasin odottaa palatessani Suomeen. Täällä ollaan nyt kohta jo 3 viikkoa oltu ja pää raukkani on vieläkin sekaisin. Oon aika jäljessä tässä postailussa kaikesta, mutta postailen viimisistä päivistä Utahissa, Welcome Home party kuvia, Juhannus kuvia, ja fiiliksiä ynnä muuta jos vielä jaksatte lueskella! 

















Täs huomaa hyvin miltä pohjoismaalaisten kuuluisi näyttää.. 

4 kommenttia:

  1. Täält tulee nyt vähä randomisti kysymys et kuinka paljon sun matkalaukku paino ku sä lähdit Amerikkaa ja kuinka paljo se paino ku tulit takasin? :D nimittäin tätä mä oon mietyiny ihan superpaljon haha

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha laukku painoi mennessä sen 23kg mikä sai ollakkii, ja tullessa 44kg :D:D ja sitä ennen porukat vei vielä mukanaa laukullisen vaatteita :D

      Poista
  2. Voitko kirjottaa postauksen siitä kun lähdit ja kun palasit miltä se tuntui kun astuit omaan kotiisi vuoden jälkeen ? En tiedä ymmärsitkö mitä tarkoitin mutta kuitenkin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mun oli tarkotus tehäkkii semmonen mut vähä jääny tää blogin pitäminen, pitäis vielä kunnostautua! :) joten yritän sellasen postauksen väsätä

      Poista