sunnuntai 10. helmikuuta 2013

Just breathe

Vaihtaritapaaminen, Super Bowl Sunday, jättikokosia hodareita, Sweetheartseihin kysymistä ja vastaamista, kukkia, suklaata, päivän asuja, bilelookkia. Eilen oli itse Sweetheart tanssit ja niistä tulee kuvia myöhemmin kun saan lisää kuvia muilta :) Kuukaudet vaan vähenee, enkä osaa päättää onko se hyvä juttu vai ei. Kaipaan kaikkia ihan älyttömästi, mutta mulla on kokonaan toinen elämä täällä, nii miten mä osaan tän kaiken jättää. Suomessa mikään ei oo muuttunut, mutta mä oon muuttunut enkä halua palata siihen samaan vanhaan kun oon paljon onnellisempi näin. Your home is where your heart is, mutta mitäs jos sydän onkin halkastu molemmin puolin rapakkoa? Tänne tullessa en kokenut edes paljon kulttuurishokkia, jotenka luulen että se pahin shokki tuleekin vasta kun astun takaisin sinne Suomen mantereelle. Mun ei pitäisi kai edes ajatella näitä asioita kun välillä ne saa vaan mielen maahan, mutten pysty olla ajattelemattakaan. 
Tässä on vielä muutama ns. isompi juttu jäljellä keväällä. Ensi kuussa on spring break, jolloin suunnitelmissa olisi lähteä Californiaan, mutta sääs nähä nyt miten käy ja siellä toivonmukaan yksi vuoden kohokohdista, jos nyt oikein onnistaa, mutta ei oo vielä varmaa, joten se on ylläripylläri teille :) Ensi kuussa on myös Prom, mutta se on poikien valinta, joten en tiiä vielä pääsenkö sinne menemään. Toukokuussa on vielä yhet tanssit, sekä sillon äippä, isi ja pikkusisko tulee toivottavasti tänne :) Kesäkuussa sitte koulu loppuukin ja mulla on Year End Camp luultavimmin Chicagossa ja alustava lähtöpäiväkin on jo tiedossa. Se saattaa vielä muuttua, mutta en mä muutenkaan sitä lähtöpäivää tänne tule julkaisemaan. Kukaan muu ei tiedä mun lähtöpäivää kotosuomessa, paitsi mun perhe. Lopuille se onkin ylläripylläri, nii pääsen aiheuttaa sydänkohtauksia khehe(8 












2 kommenttia: