torstai 23. elokuuta 2012

Bingham

Käytiin hostäiskän kanssa tiistaina ja tänää mun tulevassa koulussa. Sain jo tiistaina kivan schedulen, mutta tänää käytii tekemäs pari muutosta ja nyt näyttää olevan tulossa toosi kiva vuosi! Pääsen nimittäin mukaan tekemään yearbookia!! Se opettaja on ihan hulvaton ja soitti onneks yhen puhelun, jotta pääsin mukaan ryhmään :) Oon niin excited ja ei oo ollu monee vuotee näin kiva mennä kouluu :Dd Nyt ekalla semesterillä mulla on yearbook, us history ap, secondary math, drawing, dance and fitness for life eli liikuntaa :) Tapasin koulussa myös mun aluevalvojan! Se oli tosi mukava ja jutteli tosi pitkää, mut se halus mun vaihtavan tohon historian ap ryhmään, jossa on jotain neroja ja nyt vähä pelottaa et miten muka pärjään siellä.. :D Kierrettiin myös ympäri koulua, etten ois ekana päivänä ihan eksyksissä. Onneks mulla kartta nii suunnistan sen avulla sitte, koska koulu on yhtä sokkeloa.. Sain jo myös oman kaapin ja osasin jopa avata sen jeij!



2 kommenttia:

  1. cool, mäkin oon yearbookissa ja mäkin olin tänään koululla ja tapasin siellä mun aluevalvojan ja kierreltiin kouluu ympäri! sounds good :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. wuhuu siistii!(8 voi ylpeenä viiä yearbookin kotii ja näyttää kaikille et KATTOKAA MITÄ TEIN :Dd

      Poista