torstai 26. huhtikuuta 2012

Anna mun olla syypää sun hymyyn


Oon opon kanssa käyny juttelemas koulussa ja tiedustellu siltä vähä, että mitä sitte tapahtuu ku tuun takasin vaihdosta. Esim. kysyin, että saanko mä tosta mitään kursseja korvattua kun oon vuoden jenkeissä. Sitä mun pitää kuulemma tiedustella rehtorilta, mut jotaa enkun puhekursseja ja tälläisia on mahollista saada korvatuks, mut siintäkää ei oo varma. Ja sitten ku tuun sieltä poies, nii mut vaan laitetaan jollekin 2 luokalle -96 kanssa. Ja aineet mun pitää valita kesän alussa tai sitten juuri ennen kun koulu alkaa. 


Amerikkaan lähtevien vaihtareitten pitää hoitaa rokotukset kuntoon ja mulla muut olikin jo, paitsi että A- ja B-hepatiittirokotukset puuttui. Niistä oon nyt 2 käyny terveydenhoitajalla jo ottamassa, sekä kesäkuussa pitäis käydä kolmas ottamassa. 


Vaihtojuttujen alkupuolella piti tehdä hakupaketti mikä lähtee sitten kohdemaahan. Hakupaketissa piti täytellä kaikenmaailman tietoja itestään, perheestä, koulusta & arvosanoista, mielenkiinnon kohteista yms. ja lääkärin piti täyttää muutama paperi ja enkun opettajan yksi. Lisäksi myös 2 kirjettä, toinen iteltä ja toinen vanhemmilta. Hakupaketin yhteydessä ois voinu myös toivoa 3 osavaltiotoivetta. Mä en kuitenkaan halunnu toivoa yhtäkään. Mielummin halusin mennä avoimin mielin ihan minne vaan, koska ei se paikka määrää sitä kuin upee vuodesta tulee, vaan oma asenne :) Toki joku Kalifornia tai Florida ois ollu upee paikka, mutta Utahiin mä lähden ja tyytyväinen oon!


Tähän loppuu vielä tämmönen tavote, mikä ei ainakaan toteudu jos jatkan tota ruokavaliota jenkeissä mikä näkyy ylemmässä kuvassa.. :D :


4 kommenttia:

  1. haha vähä paras toi viimenen kuva! :D mulla vähä sama tavote.. sit kaikki aina ärsyttää mua sillä että vähä tuun olee pallo ku tuun sieltä takasi :D paineet vaan kasvaa.....:-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha vähä sama juttu, yleinen vitsin aihe :) kuitenki musta jotenkii tuntuu, että mulle käy se perus mikä muillekkii eli tuun pois +10kg lihavampana.. :DD

      Poista
  2. you're so pretty :) and the food looks so yummy! :D
    the last picture haha so true! :D

    xoxo

    http://www.flirting-with-fashion.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha thanks :) ! oh it's yummy(8
      yeah that's my goal :DD !

      Poista