tiistai 15. toukokuuta 2012

My love, look what you can do

Laura haasto mut tämmöseen kyselyyn ja sit mun pitää haastaa myös jotkut muut ja keksiä uusia kysymyksiä.


1. Mitä luulet, millainen tulee olemaan ensimmäinen päiväsi vaihto-oppilaana?
- Oletan, että tää meinaa sitä päivää ku pääsen sinne South Jordanii. Luultavasti oon ihan pihalla, väsynyt, ihmeissäni ja samalla älyttömän innoissani, enkä voi uskoa et oon siellä! :D 


2. Jos et menisi vaihtoon USAan, minne menisit?
- Varmaan johonkin paikkaan, missä oppisin kokonaan uuden kielen. Esimerkiksi Ranska :) 

3. Mitä pelkäät vaihtovuodessasi eniten?
- Ainakin se, että mistä mä löydän voimia selvitä joinakii hetkinä, tulee kuitenkii olemaa rankkoi hetkiä. Mut eniten mua pelottaa kotiinpaluu :D 

4. Mitä, jos pelkosi toteutuu?
- No kyllä mä niitä voimia jostakin aina repäsen ja kotiinpaluustakin selviän! 

5. Mitä aiot tehdä vaihtovuoden jälkeen, onko sulla jo uusia unelmia ja tavoitteita?
- Vaihtovuoden jälkeisenä kesälomana ehkäpä Ruotsiin yhdelle kesäkurssille :D Sitten yritän päästä lukion kunnialla läpi ja päästä jonnekkin opiskelemaan. Ulkomaille haluun päästä vielä joskus muutenkin kuin lomamatkoilla. Ja unelmia löytyy vaikka muille jakaa(8





6. Jos samaan paikkaan, minne menet, tulee myös muita suomalaisia vaihtareita, mitä ajattelet siitä?
- Epäilen tätä aika paljo, mut jos nyt sattuiskii tulemaa, nii mikäs siinä :D Ois vaa hölmöö, jos hengais sen vaihtarinkans paljonkii ja sit puhuis vaa suomea. Mielummin oon ainut suomalainen vaihtari siellä :D 

7. Minkä asian haluat kokea eniten USAssa? Koulun, ihmiset, ...ruuan? 
- School spiritin, amerikkalaisuuden ja tietenkii ne ihmiset. 

8. Oletko ajatellut aloittaa jonkun harrastuksen siellä?
- Ehdottomasti, jos se on vaan mahdollista. En kyllä vielä tiiä et minkä, ehkä jotain tanssiin liittyvää :) 

9. Ihan ok poika pyytää sua promeihin ja suostut. Pari päivää myöhemmin koulun söpöin poika pyytää sua promeihin, mitä teet? 
- Kauhee kysymys! Mut on mulla sen verran tapoja, että kieltäydyn sit tän jälkimmäisen kutsusta. Ois törkeetä feidata se kelle oon luvannut jo. 

10. Paras Ben&Jerry's maku? 
- Hävettää ihan myöntää, mut en oo maistanu ku yhtä, enkä ees muista mitä se oli.. 






Haastan JaananAnnanJulian ja Ennin !


Kysymykset: 


1. Mitä sun vanhemmat oli aluksi mieltä siitä, että lähdet vaihtoon?
2. Entä kaverit?
3. Kuinka usein meinaat olla yhteydessä kavereihin ja perheeseen?
4. Mitä teet, kun koti-ikävä iskee?
5. Aiotko rajoittaa koneella oloa vaihdossa? 
6. Jos tulevassa koulussasi on pukukoodi, miten suhtaudut siihen?
7. Mikä jännittää eniten?
8. Kerro miten uskot vuoden muuttavan sinua.
9. Mikä oli suurin syy, että valitsit sen maan minne oletkaan menossa? 
10. Mitä muita unelmia sulla on?


4 kommenttia: