Ciao! Mulla ei oo oikee intoa kirjotella tänne mitää pidempiä stooreja tai fiiliksiä, mut suunnitteilla ois vähä kunnollisempia postauksia kuhan alkais teksti taas sujumaan. Täs on kuvia suurimmaks osaks puhelimesta, jonne tuleekin tallennettua eniten tota arkea. Vietin tän viikonlopun niin hauskassa seurassa, että vatsalihaksiin sattuu vieläkin kun oon nauranut niin paljon, voi tietysti johtua salirääkistäkin mitä Joelle laittaa mut kestämään nykyään. Perjantaina mentiin salille koulun jälkeen ja illalla mentiin Zachin luokse porukalla pelailemaan niitten basementtiin ping pongia ja pöytäfutista ja sit nää innostu pelaamaan videopelejäkin esim. Call Of Dutya ja Zombie peliä, joka on ihan creepy mun mielestä. Tuli nimittäin huudettua ja piilouduttua ohjaimen taakse. Lauantaina mentiin päiväksi lautailemaan ja oli upea keli, mutta vähä liian lämmin. Taitaa olla kohta jo laskettelukausi ohi kun lumet sulaa niin kovaa vauhtia. Sitten illalla mentiin Andrewn 'pippaloihin', siellä ei kuitenkaan kauaa viihdytty, joten mentiin poikien ja Joellen kanssa kirkon pihalle ja me tytöt vuorotellen opeteltiin ajamaan autoa (automaatti), ja tietysti oltiin luonnonlahjakkuuksia ja oli tosi hauskaa. Sitten mentiin johonkin keskeneräiseen taloon ja se oli kauheen pelottavaa yöllä. Pojat halusivat sitten mennä Walmarttiin, joten mentiin sinne ja Joelle työnteli siellä mua noissa kärryissä mistä onkin kuvia ja kiidetttiin karkuun Walmartin työntekijöitä :D Sitten sen jälkeen viiletettiin kattoikkunassa ja naurettiin liikaa. Ja tänään on löhöilypäivä! Toivottavasti sielläkin kaikilla on hauskaa ja alkais olemaan vähän jo kevättä rinnassa :) Adios!
1. Niiin hyviä sipsejä 2. Kaikki kirjottaa yleensä mun nimen tuollei 3. Photo tunnil leikittii photoshopilla 4. Joku aamupic
1. Brighton 2 ja 4 Käytii eilen Walmartis riehumas
1. Calligraphyn tunnilta 2. Brightonista 3. Kirkkoon lähössä 4. Anni ja Joelle pelas perjantain call of dutyy......
1. Löydettiin popcorn kauppa = heaven 2. Menin sinne noinkin tyylikkäänä 3. Takat on huijausta täällä, ne laitetaa jopa päälle samal tavalla ku valot!! 4. Plöö
Nassukoita
1. Photo tunnilta 2. Reenaamaa lähös 3. Surkunassu kun ikävä oli 4. Hissantunnille tein esitelmän kamerasta
1. Luokan pro 2. Jonkuu päivän nassukka 3. Tunnit on välil ihan kauheen kiinnostavia... 4. Nutellaaa omnom
Tää on tää meiän Walmart reissu! Ja sit viiletetää kattoikkunast woohoo
1. Tehtiin pienet kirjat vai mitkälie onkaan mun calligraphyn tunnilla 2. Bryanin huuuge purkkapallo 3. Koulun vessas peiliteineilees ihq 4. Mun upee raketti mitä tehtii äikän tunnilla
1 ja 2. Sweetheartseista 3 ja 4. Laskettelemassa Brightonissa. Joelle oli vähä toivoton ku yritettii opettaa Brockkii lautailee :D
Tällä viikolla oli koulussa talent show, meiän koulussa on kauheen hyviä laulajia! Haha yks poika laulo oopperaa ja kaikkien leuat kyl tipahti ku pienestä miehestä tulikii naisen ääni :D Eilen mentii kannustamaa Bingham Minorettei niitten kisoihin ja ne sijoittuikin toiseksi :) Illalla menin Joellen luokse ja oli tosi hauskaa, sitten yhet äijät tuli meiät hakemaa ja mentiin niitten kanssa vaa hengailemaan yhen niiden kotiin. Mentiin Walmarttiin ku pojat halus riehua ja sitte ängettiin ihan liian monta ihmistä pieneen autoon. Joellen kanssa tungettiin päät ulos kattoikkunasta ja naurettiin ja huudettiin liikaa. Oli kauheen hauska ilta :) Tänää meen myöhemmin vaihtaritapaamiseen, siitä pitäis tulla ihan hauskaa kans :) Tänään on myös Groundhog day ja huomenna on tittiditii Super Bowl Sunday!! Varmaan jokaikinen amerikkalainen katsoo sen, se on niin iso juttu täällä. Hostmami kerto, että ku nää aina skippaa mainokset nii huomenna katotaan kaikki mainokset, koska kaikki isot firmat maksaa älyttömii hintoi et saa omat mainoksensa kehii! Eli cooleja mainoksia luvassa. Meille on tulossa jonku verran porukkaa syömään ja sitä katsomaan :) Täällä on ihanan keväinen sää ja vähän toivonkii, ettei enää paljoa pakkasta tulis(8
1. Haha reenien jälkee 2. Pukkari 3. Ton näkösen olin tanssiesitykses 4. Meil on ihanat applen koneet koulussa :3
1. Eilisist tanssikisoist mitä käytii kattomassa 2. Joellen kello, en tiiä miks ruotsikskii kirjotrttii 3. Meiksin nassukka eilee 4. Mun calligraphy tunnilta!
1. Koristeltii Ammonin huone ku Joelle pyys sitä Sweetheartsii 2. Meikä vei! 3. Amerikan tyylillä liikuntatunnilla :) 4. Omnom mäkkii
1. Kaupat on täynnä ystävänpäivä krääsää 2. Pää hajoilee välil täälläkii 3. Koulun jälkee väsähin lattialle nii Jazz tuli pitää seuraa 4. Hah Hayden avun tarpeessa Ikeassa
1. Yks lauantai oli ihana laskettelusää 2. Lounas 3 ja 4. Annin synttärit
1. Vähän yearbookkia 2. Keep your head up 3. Päästiin ihan askartelemaan äikän tunnilla :D 4. Ei toi teksti ihan tommoseks jääny.. :(
1. Mekkoa lähin ostamaa ton näkösenä 2. Lautailee lähössä 3. Tost nyt ei hyvin näe mut keli oli ihan kauheeee 4. Alec ja Anni oli pikkusen väsyneit kotimatkalla
1. Meiksi ja Indie, sil on niiin upee persoona 2. Hah psykan vihko 3. Toi oli yks vaihtoehto Sweetheartsii 4. Nättinä lähössä lautailee..
1. Mul on tässä semesterissä psykologiaa jejeaa 2. Keskiviikon nassukka 3. Torstain nassukka 4. Indie töherteli mun kenkää!
1 ja 2. Happy Sofi aamulla kun aurinko paistoi! Auringossa oli tajuttoman lämmin :D 3. Hah photoshopilla saa vaikka mitä hauskaa aikaan.. 4. Joka perjantai meil on yearbookissa aamupala, eilen oli muffinsseja!
Villapaitoja, koulutöitä, suomalaisia herkkuja (kasoittain suklaata), Christmas dance jossa pukeuduttiin mätsääviin pyjamiin, joulukortteja, downtownia, tumblr, Christmas sing-along missä ei joulutunnelmasta ollut puutetta, joululahjoja, sain teddy bearin joka sai nimeksi Shanequa, matikan tunnilla askarreltiin lumihiutaleita, tanssipeli, kouluammuskelu-uhkaus, maailmanloppu mikä ei koskaan tullutkaan, koko päivä rinteessä kahen lempparitytön kanssa, lettejä, tv, riittämätöntä joulumusiikkia, piirtämistä, Johnny Deppille kirje, treffejä, Candlelightissa olin ottamassa kuvia, kävin coolis lääkäris, paketteja Suomesta, päävikaset kaverit sekä Suomessa että täällä, joista oon tajuttoman kiitollinen, kaakaoo, perhe, first Jamba juice ever, popcornia, leffoja, upeita ihmisiä, naurua, hyvää fiilistä; näistä on mun viime viikko tehty :-)